Gwarancja i zwroty

Wszystkie towary znajdujące się w ofercie sklepu Meblodajnia.pl  objęte są gwarancją producenta.

Klient sklepu Meblodajnia.pl ma prawo w ciągu 14 dni dokonać zwrotu zakupionego towaru bez podania przyczyny. Punkt ten nie odnosi się do podmiotów prowadzących działalność gospodarczą.

Zwrot towaru

Towar należy wysłać w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu wraz z całą jego zawartością po wcześniejszym zgłoszeniu chęci dokaniania zwortu obsłudze sklepu

Zwrot pieniędzy w kwocie równej cenie jaką Klient zapłacił za dany produkt będzie przesłany w ciągu 14 dni roboczych przelewem na numer konta bankowego Klienta. Koszt transportu zwracanego produktu pokrywa klient.

Procedura

  1. Zgłoszenie obsłudze sklepu chęci dokonania zwrotu w formie mailowej.
  2.  Mail powinien zawierać następujące informacje:
    • Imię i nazwisko
    • Adres
    • Nr zamówienia
    • Nazwę zwracanego towaru
    • Nr Katalogowy
    • Ilość
  3. Obsługa klienta skontaktuje się z Państwem telefoniecznie bądź mailowo w celu ustalenia szczegółów zwrotu.
  4. Zwracany towar musi być kompletny, nie może nosić śladów użytkowania oraz musi posiadać oryginalne, niezniszczone opakowanie producenta. Towar należy zwrócić na adres magazynu wskazanego przez pracownika sklepu drogą mailową.

  5. Oryginał dokumentu sprzedaży, oraz wypełniony i podpisany formularz zwrotu towaru należy przesłać na adres: Meblobranie.pl, ul. Świętokrzyska 36, lok 66, 00-116 Warszawa.

  6. Koszt zwrotu towaru ponosi Kupujący. Po otrzymaniu i przyjęciu towaru oraz dokumentacji Sprzedający wystawi Kupującemu fakturę korygującą i prześle Nabywcy. Kupujący ma obowiązek odesłania podpisanej kopii dokumentów.
  7. W przypadku odstąpienia od umowy należność zostanie przekazana na rachunek bankowy Kupującego w terminie do 7 dni od daty otrzymania podpisanej faktury korygującej.

 

Reklamacja

Wszystkie meble w naszym sklepie objęte są gwarancją producenta.

Procedura reklamacji: 

  1. Jeśli reklamacja dotyczy uszkodzeń w transporcie – warunkiem przyjęcia reklamacji jest

    spisanie protokołu szkodowegoSprawdź najczęściej zadawane pytania

  2. Zgłoszenie obsłudze sklepu reklamacji w formie mailowej.

  3. Mail powinien zawierać następujące informacje:

  • Imię i nazwisko

  • Adres

  • Nr zamówienia

  • Nazwę zwracanego towaru

  • Nr Katalogowy

  • Ilość

  • Zdjęcia uszkodzeń – obowiązkowe do rozpatrzenia reklamacji

  1. Obsługa klienta skontaktuje się z Państwem telefoniecznie bądź mailowo w celu ustalenia szczegółów rozpatrzenia reklamacji – możliwych do podjęcia kroków.